“Volem desestigmatizar la malaltia i mirar d’acostar la informació a tothom”

Marta García Ginés Twitter-icon yep

El passat dissabte 11 de juny es va celebrar la primera edició del congrés sobre Salut de la dona i Càncer a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Aquest esdeveniment va ser possible gràcies a l’organització Women 360 Congress i alguns importants col·laboradors institucionals com l’Institut Català d’Oncologia (ICO) i el mateix Hospital de Sant Pau. A més a més, van comptar amb el suport institucional de l’Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona, l’Institut Català de les Dones i l’Obra Social “la Caixa”.

La Rosa Cuscó i la Lidia Codinachs,  professionals del món la comunicació i la publicitat, son les directores i fundadores del women 360 congress i formen part de l’equip impulsor d’aquesta organització.

Rosa Cuscó i Lidia Codinachs

El passat dissabte vaig tenir l’oportunitat d’entrevistar a la Rosa Cuscó durant el congrés i aquest va ser l’interessant resultat.

En aquesta ocasió s’ha volgut aportar una visió global a tot el procés associat a les malaties oncològiques. Les diferents ponències han donat llum al procés de detecció, tractament i normalització de la vida de les dones afectades i tot el seu entorn proper.

Iniciatives com aquesta donen un valor afegit a la ciutat de Barcelona i aquells qui compartim aquest espai. Per això mateix és important que el teixit empresarial i institucional del nostre territori consideri l’esponsorització d’esdeveniments d’aquest tipus com una molt bona opció.